Kariéra

Co v ANECTu umíme?

Jsme předním dodavatelem v oblasti informačních a komunikačních technologií, nebojíme se virtualizace ani výstavby velkých počítačových sítí a navíc vás můžeme videokonferencí propojit s celým světem. To vše s vysokou orientací na ochranu a bezpečnost dat.
Žádný zákazník pro nás není příliš malý a žádná výzva neporazitelná.
Máme desítky odborníků, kteří se neustále vzdělávají, aby vám mohli poskytnout komplexní informace a odbornou pomoc.
Hranice pro nás nejsou důležité, naše zákazníky najdete po celé Evropě.

Jsme ryze česká společnost založená v roce 1993. V současné době máme cca 150 zaměstnanců v pražské, brněnské, ostravské, bratislavské a plzeňské kanceláři.

Pro posílení našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:

Key Account Manager - Praha

Baví Vás navazování nových vztahů? Jste obchodník tělem i duší? Je Vaší zálibou IT? Využijte všechny Vaše vlohy a nadšení pro obchod a IT! Připojte se k našemu týmu!

Kdo jsme?
Jsme předním dodavatelem integrovaných řešení a služeb v oblasti informačních a komunikačních technologií s velkým důrazem na ICT bezpečnost. Kromě bezpečnosti se dlouhodobě věnujeme také infrastruktuře ICT, komunikaci a spolupráci, datovým centrům a provozu a řízení ICT. Napříč těmito oblastmi pak nabízíme řízené služby, projektové řízení, manažerské poradenství, integraci produktů a služeb včetně prodeje a instalace vybraných technologií.

Náš úkol?
Přinést zjednodušení, inovaci a užitek našim klientům. Abychom tohoto úkolu docílili, stavíme na zodpovědných a kvalitních lidech.

Co konkrétně bude součástí Vašich aktivit?

• Aktivní vyhledávání a získávání nových obchodních příležitostí
• Rozvoj vztahů se zákazníky a obchodními partnery
• Vedení obchodního jednání
• Příprava a prezentace nabídek na prodej řešení projekčních, servisních služeb a nových produktů dle produktového portfolia a jejich obhajoba u zákazníka

Jaká je naše představa o Vás?

• Máte praxi alespoň 2 roky jako obchodník v oblasti ICT (integrace, implementace, dodávky komplexních řešení, ICT služby)
• Zvládáte komunikaci v anglickém jazyce
• Máte základní znalost obchodního práva
• Zajímáte se a orientujete se v IT technologiích (IT infrastruktura, IT bezpečnost, ICT služby)
• Vlastníte řidičský průkaz sk. B

Co dalšího byste u nás neměl/a postrádat?

• Přirozenou schopnost vcítit se do zákazníka, vytvářet a budovat vztahy se zákazníky
• Zapálení pro inovativní řešení, kreativitu
• Orientaci na zákazníka i výsledek, trpělivost při dlouhých obchodních cyklech
• Výborné komunikační, organizační, prodejní a vyjednávací dovednosti
• Proaktivní přístup ke svěřeným úkolům

Co Vám můžeme nabídnout?

• Zajímavé finanční ohodnocení závislé na výsledcích Vaší práce
• Zázemí stabilní IT firmy s dlouholetou tradicí
• Podporu týmových, přátelských a zároveň profesionálních spolupracovníků
• Příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
• Služební vůz i pro soukromé účely
• 25 dnů dovolené
• 5 sickdays
• Flexibilní pracovní doba a možnosti Home Office
• Firemní kurzy angličtiny
• Možnosti dalšího odborného vzdělávání a rozvoje
• Stravenky, občerstvení na pracovišti zdarma
• Pojištění odpovědnosti zaměstnanců za škody způsobené zaměstnavateli
• Možnost využití dealerských slev od určených dodavatelů na zboží pro osobní spotřebu
• Firemní akce

Čeho si u nás nejvíce cení naši kolegové / kolegyně?

• Stabilního zázemí s možností seberealizace a osobního rozvoje
• Otevřeného přístupu a přátelské atmosféry
• Profesionálního, zodpovědného a svědomitého týmu

Zaujala Vás naše pracovní nabídka? Neváhejte nás kontaktovat.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Lomnického 1742/2a, 140 00  Praha-Nusle, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, auto i pro soukromé účely, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, firemní akce, individuální rozvržení pracovní doby

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná), Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

ANECT a.s.

 

Kontakt

ANECT a.s.
Patrik Ben-Chenni