Kariéra

Co v ANECTu umíme?

Jsme předním dodavatelem v oblasti informačních a komunikačních technologií, nebojíme se virtualizace ani výstavby velkých počítačových sítí a navíc vás můžeme videokonferencí propojit s celým světem. To vše s vysokou orientací na ochranu a bezpečnost dat.
Žádný zákazník pro nás není příliš malý a žádná výzva neporazitelná.
Máme desítky odborníků, kteří se neustále vzdělávají, aby vám mohli poskytnout komplexní informace a odbornou pomoc.
Hranice pro nás nejsou důležité, naše zákazníky najdete po celé Evropě.

Jsme ryze česká společnost založená v roce 1993. V současné době máme cca 150 zaměstnanců v pražské, brněnské, ostravské, bratislavské a plzeňské kanceláři.

Pro posílení našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:

Konzultant pro ServiceNow / ServiceDesk

Vaším úkolem a odpovědností, kterou Vám rádi svěříme, bude:

  • Práce na projektech s platformou ServiceNow
  • Presale fáze projektu, komunikace se zákazníkem, specifikace zadání a odhady pracnosti
  • Projektová fáze, analýza stávajícího kódu, úprava a tvorba nového kódu
  • Závěrečná fáze projektu, dokumentace, školení zákazníka
  • Poimplementační a odbornou podporu v případě problémů

Jaké znalosti a zkušenosti u nás uplatníte?

  • Chuť pracovat na projektech s platformou ServiceNow, znalost je výhodou, nikoli podmínkou
  • Zkušenost s tvorbou webových aplikací (html, css, jquery)
  • Skriptování (javascript)
  • Schopnost rychle analyzovat a porozumět cizímu kódu a dokumentaci
  • Obecný přehled o IT technologiích a přesah do dalších oblastí (http, sql, tcp/ip) pro potřeby troubleshootingu
  • Znalost Linux prostředí výhodou
  • Plynulá angličtina pro komunikaci v mezinárodním prostředí

Co dalšího od Vás očekáváme?

  • VŠ/SŠ vzdělání technického směru,
  • Certifikace ServiceNow CIS (Certified Implementation specialist) významnou výhodou
  • Minimálně 1 rok praxe v oblasti implementace ServiceNow / ServiceDesk
  • Prokazatelné reference v oblasti nasazení ServiceNow / ServiceDesk platformy ve velké společnosti
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Pečlivost, komunikativnost, samostatnost a schopnost zorganizovat si čas

Co dostanete Vy od nás?

  • Zajímavé finanční ohodnocení závislé na výsledcích
  • Zázemí stabilní IT firmy s dlouholetou tradicí
  • Podporu týmových, přátelských a zároveň profesionálních spolupracovníků
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
  • 25 dnů dovolené
  • 5 sickdays
  • Flexibilní pracovní doba a možnosti Home Office
  • Firemní kurzy angličtiny
  • Možnosti dalšího odborného vzdělávání a rozvoje
  • Stravenky, občerstvení na pracovišti zdarma
  • Pojištění odpovědnosti zaměstnanců za škody způsobené zaměstnavateli
  • Možnost využití dealerských slev od určených dodavatelů na zboží pro osobní spotřebu
  • Firemní akce

Čeho si u nás nejvíce cení naši kolegové / kolegyně?

  • Stabilního zázemí s možností seberealizace a osobního rozvoje
  • Otevřeného přístupu a přátelské atmosféry
  • Profesionálního, zodpovědného a svědomitého týmu

Zaujala Vás naše pracovní nabídka? Neváhejte nás kontaktovat.
Za tým HR se na Vás těší Patrik Ben-Chenni
Budeme se těšit na Váš životopis, případně na odkaz na LinkedIn profil.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Lomnického 1742/2a, 140 00  Praha-Nusle, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, firemní akce, individuální rozvržení pracovní doby

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (pokročilá), Angličtina (pokročilá)

Zadavatel

ANECT a.s.

 

Kontakt

ANECT a.s.
Patrik Ben-Chenni